Längesedan sist😀 Men nu är jag " back on track" 😜

Det har hänt mycket sen sist. Det är ca 4 år sedan jag bloggade och nu vill jag börja igen. 
Det har hänt otroligt mycket, får berätta lite då och då och lägga in bilder 😍💪🏻

Dom här kläderna köpte jag på Gina:DDD<3<3<3<3


Min rätta blogg;)

 
Denna bloggen som ni är inne på här är min gammla blogg!
Mars 2009 startade jag en annan blogg som jag idag skriver mer på följ mig gärna där!:D
blogg adressen är www.jullanjb.blogg.se

Min dag idag

Idag har det vart en händelserik dag. På förmiddagen var arbetsterapeuten Ingmarie och sjukgymmnasten Lena här. Dom gick igenom mina hjälpmedel. Sen på eftermiddagen var Aftonbladet här och intervjuade oss, mig och mamma. Efter intervjun åkte vi till Carros,min assistent Marias svägerska, stall och hälsade på hennes hästar. Det var skitroligt och skitvackert. Hon har tre hästar, Robin, Rulle och Dacke. Jag fick ge Robin ett äpple :DD
Tack tack Maria för du är min underbara assistent:DDD

Kalas snygg:D

Här är jag och Kornelia, Alice stora syrra när vi var på kalaset. Vi käkade go prinsesstårta och sjöng för alice!
 
Så färdig för kalas jag och mamma ska åka och gratta Alice

Kalas snygg:D

Här är jag och Kornelia, Alice stora syrra när vi var på kalaset. Vi käkade go prinsesstårta och sjöng för alice!
 
Så färdig för kalas jag och mamma ska åka och gratta Alice

Gymmet

I
I går var jag på gymmet i stället för på söndag för då fyller morsan år, och jag ska åka till Angered!
här cyklar jag:DD

Gymmet

I
I går var jag på gymmet i stället för på söndag för då fyller morsan år, och jag ska åka till Angered!
här cyklar jag:DD

Dagemn idag:):):D




Idag har jag vart på gymmet med min assistent Maria
och det gick skit bra verkligen:):):D
Sedan hemma övade med att lysa en liten handlampa och det gick skit bra:):):D:):)!!!!

Skoldag


Idag har Marie vart med mig i skolan:):) Här är jag och lillasyrran:)

idag har vi vart hos pola och anna-lena



Ikväll var vi bjudna på pannkakor upp till Pola Oscar och Ella-maja-

18 Augusti

Idag har jag och min assistent Maria gjort ett luffaschack ihop:)
I eftermiddag/kväll har jag varit på fritidsgården med min andra assistent Klara och träffat några kompisa r, skit roligt:)





16juli Lördag

Idag ska vi åka till stan och byta min shorts som jag köpte i Alingsås i Onsdags
här är jag.


idag har jag och Sandra och Pierre vart och fikat på Evas cafe <3


JULLANJB.BLOGG.SE

forsätt gärna att prenumerera på min blogg på bloglovin.com fast jullanjb.blogg.se nu då ;)

finns förresten fortfarande tillgänglig på samma mail för smycken.

BYTER BLOGG TILL JULLANJB.BLOGG.SE



eftersom det inte går att kommentera min blogg..
och det verkar inte gå och fixa så byter jag blogg!
hoppas ni fortsätter besöka mig ändå :)

puss

fest snygg!






849 :-  / melba.se





349 :- / topshop



165 :- / cocoo.se



240 :- / bianco

...

Svartsjuka är rädslan att förlora den man älskar!


När man älskar någon riktigt mycket. Jätte mycket. Då börjar
man vela. Saken är den att man blir rädd att bli lämnad. Rädd att det
ska hända något som gör att man måste göra slut. Minsta sak blir
stor på grund utav rädslan.





bakis-tips


1, Drick vatten! Alkoholen har påverkat dina njurar så du lider av vätske brist.

2, Drick resorb! Bäst att ta innan man går och lägger sig men fungerar även dagen efter (finns att köpa på Apoteket).


3, ät pickles! (salt gurka )

4, Ta en promenad och se till att andas djupt (om du är på jobbet och inte kan ta en lång promenad, gå till fönstret och
dra några djupa andetag).

5, detta låter kanske konstigt, men ha sex! För många är bakis sex bättre än sex utan att vara bakis och det sägs att endorfinerna som skapas hjälper dig att lindra din baksmälla

6, Ta dig till en simhall och ta dig en simtur! Mycket effektivt mot baksm&aumlla.

7, ät eller drick saker med mycket fructos. Frukter i alla dess former eller juice. är apelsin juicen för stark för din mage testa med äppel juice.

8, Drick sportdryck typ Gatorade eller Powerade.

9, Ãt kolhydrater då du antagligen har låg blodsocker nivå.

10, Gå och lägg dig! Sova bort baksmällan är alltid effektivast.

outfit

dagens outfit!





väst & spetslinne - cubus
svart linne - only
halsband - ginatricot



jeansleggins - ginatricot
skor - skopilen





NÅGORLUNDA PROFFITIONELL BLOGGDESIGNER SÖKES?

NÅGON SOM VET NÅN SOM GÖR BLOGG DESIGNER OCH SÅ ? PROFFITIONELLT ALLTSÅ..MAILA MIG GÄRNA..

22 maj 2009/23 maj

FREDAG

hello!
vart i stan idag på vårmarknaden

dagens inköp:



ginatricot / 129 :-  fast det var inte detta trycket på..



ginatricot / 199 :-





skopilen / 500 - 600 :- minns inte riktigt


och ett par vanliga svarta ballerina med resår korsat över foten (:
198 :- på skopilen! kommer bild på dom senare tror jag.

nu ska jag nana
godnatt!







-


21 maj 2009

TORSDAG

hello beautys!
idag har jag vart med mamma på sexdrega dagen, har alltså suttit och pärlat och så hela dagen (:
skulle tagit kort på ett armband jag gjorde åt en kille egentligen men jag glömde av det och vips så var han borta, otur.
sen fick jag lite rast men inte blev de länge, för då fick jag passa busungarna här nedan (:



nelly till vänster och min kusin ella till höger, sötnosar!


KÖPTE VÄRLDENS KAP-SAKER IDAG OCKSÅ!:



- en vit vårfin skjorta! 70 :-



siden jacka från london 100 :-



sommrigt linne 50 :-




får se vad jag får för mig att göra ikväll..

hoppas ni alla får en trevlig ledighet!


DET GÅR INTE ATT KOMMENTERA!

har märkt att det inte går att kommentera och jag jobbar på att hitta felet, jag är ju här med inte världens tekniskaste människa men jag ska försöka i alla fall! men är det något ni undrar över eller vill beställa ett smycka eller liknande
finns jag på
:

mail: [email protected]

nygjort smycke

gjorde ett halsband innan, vad tycks?





made by jullan.

besök också min bdb...


LÄNK till bdb: http://juliajb.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2009&month=5&day=19&html=1#94




18 maj 2009



hello, gud va jag är seg.. skulle gått upp klockan sex och duschat men gick inte upp fören en halvtimma senare..
så nu hinner jag inte det.. sen sitter jag här istället för att sminka mig, icke brao! får hoppas att jag hinner ändå..
men i alla fall kvart över åtta börjar skolan, och jag ser faktiskt framemot det nu även om jag är hur trött som helst efter helgen.. eftersom vi bara går 3 dagar denna vecka.. underbart! men nu ska jag ta och fixa resten av mig.

hoppas ni får en bra dag


my outfit






skinnjacka
blå tröja
vitt linne
jeanstights
converse
halsband - made by me ;)

CUTIE!


RSS 2.0